villehaa.blogg.se

Program Za Risanke
Program Za Risanke













We presented some approaches and treatments for ADHD (pedagogical, biological, psychological, social and physical) and paid special attention to the environmental impact on the definition of ADHD. ADHD was defined by displaying different definitions and criteria for its recognition. In the first part, we discussed the attention deficit and hyperactivity disorder. Theoretical part of the assignment was divided into three major sections. Today\u27s public school represents a great challenge for children with ADHD, so we investigated in the task if alternative educational approaches can help these children to cope with them. As a basic understanding of the selected approaches, we have identified the reform pedagogical flows. We focused on experiential pedagogy, forest pedagogy and scouts. Raziskovali pa smo tudi, ali se pojavljajo kakšne negativne posledice taborništva na otroke z ADHD.In the master\u27s thesis, we were interested in how alternative childcare approaches can support children with ADHD. Zanimalo nas je katere so tiste taborniške veščine, ki lahko otroku z ADHD olajšajo delovanje v vsakdanjem življenju. V empiričnem delu magistrske naloge pa smo raziskovali, zakaj lahko taborništvo opredelimo kot primerno dejavnost za otroke z ADHD in kako lahko taborništvo vpliva na vedenje otroka z ADHD v šoli. Predstavili smo tudi kako je strukturirano delo pri tabornikih, kakšni so vzgojni cilji in kakšni so vplivi taborništva na otroke z ADHD. Z namenom, da bi lažje razumeli današnje delovanje tabornikov, smo najprej povzeli zgodovino taborništva. Tretji sklop naloge pa smo namenili taborništvu. Opredelili smo bistvene značilnosti obeh konceptov in raziskali, kako vplivajo na otroke z ADHD. V nadaljevanju naloge smo ločeno obravnavali doživljajsko in gozdno pedagogiko. Najprej smo opredelili reformske pedagoške tokove, ki jih v nalogi opredelimo kot podlago za razumevanje ostalih vzgojnih pristopov (gozdna in doživljajska pedagogika ter taborništvo). V drugem teoretičnem sklopu naloge smo obravnavali alternativne vzgojne pristope. V tem delu naloge smo opredelili tipične vedenjske značilnosti otroka z ADHD v šoli, vplive na učno uspešnost in prikazali vlogo učitelja pri pomoči otroku. Kot pedagogi smo večji poudarek dali položaju otroka z ADHD v šoli. Predstavili smo nekatere pristope in obravnavo ADHD (pedagoško, biološko, psihološko, socialno in telesno) ter posebno pozornost namenili vplivu okolja na opredeljevanje ADHD. ADHD smo opredelili s prikazom različnih definicij in s kriteriji za njeno prepoznavanje. V prvem sklopu smo obravnavali motnjo pozornosti in hiperaktivnosti. Teoretični del naloge smo razdelili na tri večje sklope.

Program Za Risanke

Današnja javna šola predstavlja za otroke z ADHD velik izziv, zato smo v nalogi raziskovali, če so alternativni vzgojni pristopi tem otrokom lahko v pomoč pri soočanju z njimi. Kot osnovno razumevanja izbranih pristopov pa smo opredelili reformske pedagoške tokove.

Program Za Risanke

Osredotočili smo se na doživljajsko pedagogiko, gozdno pedagogiko in taborništvo. Abstract V magistrski nalogi nas je zanimalo, kako lahko z izbranimi alternativni vzgojni pristopi podpremo šolajoče se otroke z ADHD.















Program Za Risanke